سفارش تبلیغ
صبا ویژن


درباره نویسنده
آزادی و برگشت شهرام امیری - صفیر مقاومت
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده

Instagram
آرشیو وبلاگ
تیر 1389
مرداد 1389
شهریور 1389
مهر 1389
آبان 1389
دی 1389
بهمن1389
اردیبهشت90
مرداد90
مهر90
آذر90
دی90
بهمن90
اردیبهشت91
شهریور91
مهر91


لینک دوستان

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
آزادی و برگشت شهرام امیری - صفیر مقاومت


لوگوی دوستان







 RSS 
بسم تعالی

موضوع:بازگشت تبعه ایرانی دزدیده شده توسط آمریکای توطئه گر

با عرض سلام و دو تبریک به مناسبت ولادت امام حسین(علیه السلام) و حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و روز پاسدار و جانباز و به تبع آن بازگشت تبعه ایرانی مسلمان جناب آقای شهرام امیری؛فرد درستکاری که پاسداریش از انقلاب اسلامی ایران را به طور حقیقی در این موضوع جلوی چشم تمام دشمنان ایران اسلامی به تصویر کشید.

این موضوع کراراً برنامه ریزی آمریکا و صهیونیسم جهانی علیه ایران اسلامی و براندازی جمهوری اسلامی ایران که افرادی پس از ?? سال توطئه،آن را توهم توطئه می نامند را تایید کرد.

بنده به نمایندگی از طرف مردم دوستدار ایران اسلامی از جناب آقای امیری که حلال زادگی و ایرانی بودن حقیقی خود را با وجود سختی های فراوان و شکنجه های طاقت فرسا و نیز برگشت به وطن و پشت پا زدن به ثروت و امیال دنیوی که قرار بود به قیمت تخریب ایران و مردم آن باشد،با تدبیر انسان دوستانه شما نشد،نهایت تشکر ار می نمایم و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(ارواح له فداه) و نائب بر حق ایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی) به همراه همسر فداکار و فرزند دلبندتان زندگی سراسر برکت داشته باشید.

و ای کاش بعضی از آقا زاده ها وافراد از شما درس بگیرند و به وطن همیشه جاوید برگردند... 

توضیحات:شهرام امیری کارشناس و پژوهشگر دانشگاه صنعتی مالک اشتر که با همکاری سازمان های اطلاعاتی امریکا و عربستان در مراسم حج ربوده شده بود و بامداد امروز - پنج شنبه - وارد تهران شد.

منبع: صفیر92



نویسنده : علی فریدی » ساعت 6:15 عصر روز سه شنبه 89 تیر 29