سفارش تبلیغ
صبا ویژن


درباره نویسنده
فلسطین، همچنان مسئله اول جهان اسلام است - صفیر مقاومت
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده

Instagram
آرشیو وبلاگ
تیر 1389
مرداد 1389
شهریور 1389
مهر 1389
آبان 1389
دی 1389
بهمن1389
اردیبهشت90
مرداد90
مهر90
آذر90
دی90
بهمن90
اردیبهشت91
شهریور91
مهر91


لینک دوستان

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
فلسطین، همچنان مسئله اول جهان اسلام است - صفیر مقاومت


لوگوی دوستان







 RSS 

ایشان قساوتها و جنایتهای رژیم صهیونیستی و تلاشهای امریکا و دیگر حامیان اسرائیل را برای به انزوا کشاندن مسئله فلسطین موجب افزایش انگیزه ملت ایران برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دانستند و افزودند: آفرین بر ملت بزرگی که امید و انگیزه در حرکات و مواضع او موج میزند.
حضرت آیت الله خامنه ای مسئله فلسطین را همچنان مسئله اول دنیای اسلام نامیدند و با اشاره به استمرار جنایات صهیونیستها و سرکوب شدید و همه جانبه مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری رود اردن افزودند: دشمنان ملت فلسطین و حامیان صهیونیستهای متجاوز برای سرپوش گذاردن بر جنایات آنها، در واشنگتن جلسه گرفتند و نام آن را هم کنفرانس صلح گذاشتند اما صلح چه کسی با چه کسی؟ و آیا با توجه به واقعیات و حقایق فلسطین اشغالی، این صلح اصولاً معنا دارد؟
رهبر انقلاب اسلامی تلاش صهیونیستها را برای یهودی سازی قدس شریف جنایتی بزرگ خواندند و با اشاره به سخنان وقیحانه صهیونیستها درباره ضرورت پذیرش یهودی سازی افزودند: ملتها و دولتهای مسلمان باید به وظیفه خطیرشان درمقابل این توطئه عمل کنند.
ایشان با تجلیل از ایمان، غیرت و استقامت ملت فلسطین در مقابل توطئه ها و فشارهای سنگین رژیم جعلی اسرائیل و حامیان این رژیم خاطرنشان کردند: ملت فلسطین امروز مصمم تر و قوی تر از هر زمان است و بدون هیچ شک و تردیدی بساط رژیم قلابی و دروغین صهیونیستی را از سرزمین فلسطین جمع خواهد کرد.



نویسنده : علی فریدی » ساعت 4:11 عصر روز چهارشنبه 89 شهریور 24