سفارش تبلیغ
صبا ویژن


درباره نویسنده
حملات جدید؟!!! - صفیر مقاومت
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده

Instagram
آرشیو وبلاگ
تیر 1389
مرداد 1389
شهریور 1389
مهر 1389
آبان 1389
دی 1389
بهمن1389
اردیبهشت90
مرداد90
مهر90
آذر90
دی90
بهمن90
اردیبهشت91
شهریور91
مهر91


لینک دوستان

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
حملات جدید؟!!! - صفیر مقاومت


لوگوی دوستان







 RSS 

سید حسن نصر الله

سید حسن نصر الله

به گزارش صفیر 92 در روز سه شنبه مورخ دوازدهم مرداد سال هشتاد و نه حملاتی جدید از سوی رژیم صهیونیستی به کشور لبنان شد که این روز مصادف با سالروز پیروزی لبنان و مقاومت در جنگ 33روزه لبنان مقابل این رژیم بود که به احتمال زیاد این تجاوز برای ضربه ششست نشان دادن این رژیم به لبنان و علی الخصوص به مقاومت اسلامی جنوب لبنان بوده که با دفاع ارتش لبنان عقب نشینی کرد و به جایی رسید که رژیم صهیونیستی تقاضای آتش بس برای برگرداندن سربازان خود را داشت.

در شب همین روز دبیر کل حزب الله، سید حسن نصرالله سخنرانی ایراد کردند و خلاصه ای از سخنان وی را برای مردم مسلمان ایران و جهان در این قسمت قرار می دهیم:

در این شب دبیرکل حزب الله لبنان، سید حسن نصر الله فرمودند: مقاومت این آمادگی را دارد که بتواند از جنوب لبنان محافظت کند زیرا که که بزرگترین تجربه ی تاریخ معاصر را در اختیار داریم و این را می توانیم در اختیار لبنان قرار دهیم و راهبرد آزاد سازی جنوب لبنان را نیز در این برهه که جنوب لبنان اشغال شده را دارد.لبنان هر روز با اشکال مختلف مورد تهاجم است و این ر ا همواره در سال های گذشته دیده ایم.

ایشان در ادامه به صحبت های مشکوک ژنرال اشکنازی اشاره کرد و فرمودند: در هفته های گذشته از ژنرال اشکنازی شنیدیم که صدور حکم اولیه دادگاه ترور رفیق حریری نزدیک است، شما می دانید که ژنرال اشکنازی خبرنگار نیست، ایشان فرمانده ی ستاد ارتش رژیم صهیونیستی است؛ دادگاه بین المللی اگر این اطلاعات را به خبرنگاران داده است، طبیعتا شما می دانید ژنرال اشکنازی خبرنگار نیست، دیدیم که اشکنازی درباره جزئیات پرونده اطلاعاتی داد و پیش بینی هایی را نیز مطرح کرد و باعث شد که رسانه های صهیونیستی امیدواری های زیادی را برای خودشان ترسیم کنند. آنها این گونه وانمود کردند که لبنان به سمت ناامنی و بی ثباتی می رود، مطالب زیادی را عنوان کردند که عمده ی آنها بر مقاومت متمرکز بود که گفتند مقاومت درگیر خواهد شد و با فتنه و با آشوب هایی مواجه می شود. ما چند هفته پیش زنگ خطر را به صدا درآوردیم و تمام لبنانی ها را متوجه این پروژه صهیونیستی و خطرناک کردیم. این موضوع در منطقه نیز اثر گذار خواهد بود، بدون شک این موضوع که بسیار مهم است درگیری هایی را به وجود خواهد آورد اما توجه کنیم که خطر بسیار بزرگ است و این فتنه تنها متوجه مقاومت نخواهد بود و رهبرانی دیگر نیز هستند که در این اختلاف خواهند سوخت، بنابراین همه باید توجه کنیم دشمنی میان کشورهای عربی به به سود هیچ کشوری نیست.

ایشان از سفر رئسا و امیرقطر تشکر کردند و فرموند : لبنان در انتظار سفر دکتر احمدی نژاد (تشویق مردم) رئیس جمهور ایران به سر می برد و همچنین از همه ی رئسا و سرانی که به لبنان سفر می کنند، استقبال می کنیم.

ایشان درمورد نتیجه نشست سه جانبه فرمودند: نشست سه جانبه ای که در بیروت توسط لبنان، عربستان و سوریه تشکیل شد، در آن عنوان شد که اتحاد کشور ها و حاکمیت لبنان بسیار مهم است و ما می خواهیم حقیقت روشن شود.

ایشان در مورد ترور رفیق حریری فرمودند: اسرائیل مقاومت را به ترور رفیق حریری متهم می کند که اتفاقاً ما اسرائیل را متهم می کنیم.

تحلیل ایشان درباره دادگاه رفیق حریری چنین بود: برخی ها فکر می کنند که سخن گفتن درباره دادگاه رفیق حریری کشور را دچار تشنج و آسیب می کند، بنابراین بر اساس این دیدگاهی که وجود دارد ما ترجیح می دهیم که تحلیل و جزئیات بیشتر را به آینده موکول کنیم چرا که در این خصوص حرف های بسیاری داریم، اما در خصوص بعد اول من می خواهم این را بگویم که ما در طول ماه های گذشته تلاشهای زیادی را انجام دادیم و کوشش هایی کردیم که حوادث را به گونه ای مدیریت کنیم که کمترین تنش به وجود آید؛ به حمدالله بسیاری از امکاناتی که حزب الله در اختیار دارد در جنگ 33 روزه سالم مانده بودند و همین موضوع باعث شد که ما بتوانیم از آرشیو رسانه ای خودمان بهره ببریم و از آن استفاده کنیم نا بتوانیم اسنادی را نشان بدهیم که نشان می دهد اسرائیلی ها در ترور رفیق حریری دست داشتند، اسناد و آرشیو حزب الله نشان می دهد که واقعا، این دسیسه ای است که از طرف صهیونیست ها برنامه ریزی شده است. انشاءالله در کنفرانسی خبری که به زودی قبل از ماه مبارک رمضان برگذار خواهد شد من به فرضیه ها و جزئیات بیشتری را خدمت شما عرض می کنم. اما امروز در مراسم جشن مقاومت این را عرض کنم که اسرائیلی ها اولین بار نیست که حزب الله را متهم می کنند. بیست و اندی سال است که صهیونیست ها مدام به مقاومت اتهام می زند که هیچ گونه صحت ندارد. امروز ما به صورت شفاف اسرائیل را متهم می کنیم که در ترور رفیق حریری دست داشته است.

ایشان در مورد کنفرانس آینده فرمودند: در این کنفرانسی من مجبورم که یکی از مهمترین اسناد مربوط به مهمترین عملیات مقاومت را رو بکنم.

ایشان در مورد دادگاه حریری فرمودند: باید یک کمیته تحقیقاتی و دادگاهی در داخل اجرا شود و نباید دولت لبنان به دادگاه های بین المللی بسنده کند و همه ی کسانی که می توانند در شناسایی عاملان ترور کمک کنند باید دست به کار شوند و خواهند دید که حزب الله از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

دبیر حزب الله لبنان در مورد تجاوز رژیم صهیونیستی چنین فرمودند: تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان متوقف نشده است، آنچه امروز دیدیم، یکی از انواع تجاوز گری بود و ارتش لبنان با امکانات محدود توانست با آن مقابله کند.

وی با توجه به صحبت های یک مقام مسئول بلند پایه لبنان ناشناس در مورد قصد نابودگری مقاومت توسط صهیونیسم چنین فرمودند: هدف اصلی جنگ 33 روزه از بین بردن مقاومت لبنان بود.

وی گفت فردی از مقامات کشورهای عربی در بهبوهه ی جنگ 33 روزه در سال 2006 به امریکا رفته بود و در همین حال با جان بلتون سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل ملاقات کرد. بلتون از آن مقام مسئول سوال کرد که اینجا چه کار می کنید؟ و ایشان پاسخ داده بود که تلاش می کنیم که جنگ را متوقف کنیم و بلتون صریحاً اعلام کرده بود که این جنگ متوقف نمی شود مگر به دو صورت، یا این که مقاومت نابود شود یا حزب الله تسلیم شود اما دیدیم که چه شد. این که برای از بین بردن مقاومت لبنان حمله کرد و بعد از ترس شکست، آتش بس اعلام کرد؛ یک حادثه تصادفی نبود، این به برکت خون ها و به برکت ایثارگری ها و فدا کاری های رزمندگان مقاومت و مردمان جنوب بود. ما نمی توانیم بنشینیم و نظاره گر این باشیم که به خاک و به ارزش های ما و به سرزمین ما تجاوز می شود؛ طبیعتا ما واکنش نشان می دهیم، این بخشی از اعتقاد و تفکرات راهبردی ماست؛ در این جنگ فهمیدیم که دشمنان ما هنوز ما را نشناختند و به همین خاطر است که درگیر محاسبات غلط می شوند.

و در ادامه فرمودند: پیام ما امشب به دشمنان و به تمام کسانی که محاسبات غلط دارند این است که شریف ترین مردم که شریفترین شهدا را تقدیم کردند، این افراد به هیچ عنوان نمی توانند از راه مقاومت دست بکشند.

ایشان در مورد قصد رژیم صهیونیستی چنین فرمودند: آنها می خواستند که مردم را علیه مقاومت بشورانند اما نمی دانند که این مردم بهترین و شریف ترین مردمانند. می خواستند مردم جنوب لبنان را از مقاومت زده کنند اما دیدیم که همه ی مردم جنوب لبنان رزمندگان حزب الله را در آغوش می گرفتند و از آنها تقدیر و تشکر می کردند و این دقیقاً خلاف آن چیزی بود که صهیونیست ها به دنبال آن بودند.

ایشان در انتها، ایام ولادت صاحب الزمان را تبریک گفتند.

منبع:صفیر92

 

سید حسن نصر الله

 

خداحافظی سید حسن نصر الله

 

مردم لبنان



نویسنده : علی فریدی » ساعت 6:21 عصر روز چهارشنبه 89 مرداد 13