سفارش تبلیغ
صبا ویژن


درباره نویسنده
آمریکا و اسرائیل پشت حملات تروریستی در عراق هستند - صفیر مقاومت
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده

Instagram
آرشیو وبلاگ
تیر 1389
مرداد 1389
شهریور 1389
مهر 1389
آبان 1389
دی 1389
بهمن1389
اردیبهشت90
مرداد90
مهر90
آذر90
دی90
بهمن90
اردیبهشت91
شهریور91
مهر91


لینک دوستان

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
آمریکا و اسرائیل پشت حملات تروریستی در عراق هستند - صفیر مقاومت


لوگوی دوستان







 RSS 

به گزارش فارس، پایگاه اینترنتی ولترنت (voltairenet) در مقاله‌ای به قلم کریستوفر کینگ (Christopher King) با اشاره به بمب‌گذاری‌ها در عراق در بخش دوم مقاله خود می‌نویسد: اسرائیلی‌ها، سیا و ارتش انگلستان به طور منظم همگی به ترور افراد مشکوک به ستیزه‌جویی در کنار کشتار مردان، زنان وکودکان بی گناه مشغول هستند. آنها هیچ‌کس را بی گناه محسوب نمی‌کنند. در آنجا چیزی غیر از تحریکات ساختگی محور آمریکا - اسرائیل وجود ندارد. در 8 ژوئن 1967، اسرائیلی‌ها تلاش داشتند که ناو "یو اس اس لیبرتی " را در حمله‌ای که منجر به کشته شدن 34 ملوان آمریکایی و 173 مجروح گردید، غرق نمایند.
وزارت دفاع آمریکا با اسرائیل در این مورد تبانی کرده بود و هواپیماهای جنگنده‌ای که از ناو مجاور برای کمک برخواسته بودند را فراخواندند و محتملا این حادثه را به طور مشترک رقم زدند. خدمه مورد تهدید قرار گرفتند و به آنها هشدار داده شد که در مورد این حمله سخن نگویند. این تهاجمی مشخصا ساختگی بود که احتمالا تلاش داشت تا مصری‌ها و سوری‌‌ها را مقصر جلوه دهد، البته با رضایت ایالات متحده برای قربانی نمودن خدمه و کشتی خود. در مورد این قضیه پایگاه اینترنتی انجمن کهنه سربازان ناو لیبرتی را مشاهده کنید و یا گزارش‌های آنها را مورد مطالعه قرار دهید. محور ایالات متحده - اسرائیل بسیار عمیق‌تر از آنچه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها درک می‌کنند، به فعالیت مشغول است و ما باید برای دنبال کردن افکار آنها خود را آماده کنیم.

• بکارگیری اشخاص مختلف توسط آمریکا برای انجام کارهای کثیف مد نظر آنها

در ادامه این مقاله کینگ این سوال را مطرح می‌کند، که چرا ما باید عقیده داشته باشیم به اینکه بمب‌گذار میدان تایم، "فیصل شهزاد " توسط طالبان پاکستان مورد تعلیم قرار گرفته است؟ حتی اگر خودش به چنین چیزی معتقد باشد. آیا آنها به وی کارت عضویت خود را نشان داده‌اند و یا شاید عضویت تعلیم دهندگان پاکستانی وی در طالبان توسط شخصی با شهرت و شخصیتی قابل اعتماد مورد تایید قرار گرفته است؟ من ترجیح می‌دهم بگویم گروهی که توسط سیا حمایت می‌شود و اکنون بطور علنی در پاکستان در حال فعالیت شناخته می‌شود، خواهان تهیه مدارک مبنی بر خواست طالبان برای حمله به ایالات متحده می‌باشد.
بمبی که ناشیانه توسط فیصل شهزاد طراحی شده بود، منفجر نشد و قرار هم نبود که منفجر شود، نمی‌شود که تعدادی بشکه بنزین، کپسول گاز پروپان، ترقه و نوع اشتباهی از کود شیمیایی برای ساخت بمب را یک بمب به حساب آورد. چیزی که دردسر ایجاد می‌کند ولی بی خطر است. او حتی توسط یک سازنده بمب واقعی مورد تعلیم قرار نگرفته و اگر هم قرارگرفته باشد این طرح ناشیانه تنها به آتش سوزی منجر خواهد شد. وقتی که این قضایا را می‌خوانید ناو یو اس اس لیبریتی را به خاطر آورید.
وی هم‌چنین می‌نویسد: این افراد فکر می‌کنند که بکارگیری اشخاص برای انجام کارهای کثیف مد نظر آنها و به نوعی بهتر تطمیع ملل کشورهای مورد نظرشان کار بسیار ماهرانه‌ای است. سلطه تنها وقتی ممکن می‌شود که هم‌دستانی برای اشغال کنندگان پیدا شود و این چیز سختی نیست.
فلسطینی‌ها محمود عباس را دارند، ایران شاه را داشت، افغانستان کرزی را، عراق مالکی را و انگلستان تونی بلر و گردون براون را دارد علاوه بر همکاری رده‌های سیاسی انگلستان هم در جنگ تجاوزکارانه ایالات متحده و هم در اشغال انگلستان با پایگاه‌هایش. دولت ما تغییر کرده ولی همان‌طوری که فرانسوی‌ها می‌گویند: "همه چیز سر جای اول خود برگشته است. "
کینگ در ادامه مقاله خود می‌نویسد: ما در حال حاضر جریانی از پیام‌های متضادی از سوی آمریکایی‌ها و جنایت‌کاران جنگی خودمان که اغوا شده‌اند را دریافت می‌کنیم. آنها عراق و افغانستان را بزودی ترک خواهند کرد ولی هم‌زمان برای ادامه مسیری طولانی که ده سال و یا همین حدود طول خواهد کشید در آنجا قرار دارند. هدف این مزخرفات تحویل چیزی به مردم است که بتوانند آنرا درک کرده و بدان اعتقاد داشته باشند و جلوگیری از آنچه مایل نیستند شنیده شود.

• جنایات آمریکا با همکاری سیاسیون اروپا انجام گرفته است

وی با اشاره به موقعیت حساس کنونی جهان می‌نویسد: اکنون موقعیتی حساس است که ما به افرادی با صداقت و خیرخواه نیازمندیم که به صلاح انگلستان و اروپا عمل کنند. به این معنی که خاورمیانه را رها کرده و از آمریکا و جنایات آن فاصله بگیرند. برخی کشورها در حال متوجه شدن هستند که این کشور انگل (آمریکا) چگونه با زالو صفتی خود را سر پا نگه داشته است. ژاپنی‌ها در ارکیناوا فهمیده‌اند که ایالات متحده پایگاه‌های خود را بنا به درخواست این کشور انتقال نخواهد داد. آلمان، هلند و بلژیک خواستار برچیدن تسلیحات اتمی آمریکا از اروپا شده‌اند. ایالات متحده اعلام کرد که این موضوعی است که ناتو می‌تواند در مورد آن تصمیم بگیرد و یک مقام رسمی که نامش ذکر نشده گفت: "کشورهای منفرد نباید برای تصمیمات و یا بازنگری‌های یک جانبه پیش قدم شوند "، بنابراین شما آنها را خواهید داشت.
وقتی اروپاییان بفهمند برای بیرون کردن ایالات متحده، پایگاه‌ها و سلاح‌های اتمی آن از اروپا به طرح اولیه ناتوی متعلق به ایالات متحده نیاز است، این امر غیر ممکن می‌شود. چنین طرح خارق‌العاده‌ای حاوی این نکته نیز می‌باشد که هم کنگره آمریکا و هم کشورهای میزبان می‌توانند خواهان برچیده شدن پایگاه‌ها و یا انتقال تسلیحات اتمی شوند. بسیار خوب تاکنون به نظر می‌رسد که کشورها به صورت انفرادی نمی‌توانند خواهان انتقال تسلیحات اتمی از خاک خود باشند. در جایی که در مجموعه قوانین، انجام هر دو مورد، گام کوچکی شمرده شده است، "به نظر می‌رسد این مسئله محل مناقشه قرار گیرد. "
کینگ با اشاره به جنایات آمریکا در نقاط مختلف جهان می‌نویسد: شما ممکن است فکر کنید که بحران اقتصادی کنونی و وضعیت جنگ در خاورمیانه نامساعد به نظر برسد ولی این موضوع خیلی بدتر از آن است که شما فکر می‌کنید. آیا شما فکر می‌کنید که ایالات متحده آنچه را در خاورمیانه در حال انجام آن است را در اروپا عملی نخواهد کرد؟ تا‌کنون در گوانتانامو چه کار کرده است؟ جنایاتی که با همکاری سیاسیون اروپا انجام گرفته است؟ و چه کسی از "اقتباسات " بی ارزش که بانک‌های ما خریداری کرده و مالیات‌دهندگان اروپایی باید بهای آن را بپردازند ، پول گرفته است؟ سیاسیون اروپا هم در حالت کوری تعمدی و انکار گیر کرده‌اند یا می‌توانند با متانت به تماشای "فیلم حملات مرگبار هم‌زمان چرخبال‌های آپاچی آمریکایی به گروهی از مردان بی‌گناه که به اشتباه احتمال داده می‌شد جزء شورشیان عراقی هستند و موجب کشته شدن 18 عراقی گردید " بنشینند و خیال کنند مهم نیست که این جرایم چه باشد، در هر حال آنها و خانواده آنها مانند تونی بلر تحت حفاظت خواهند بود.
این نویسنده آمریکایی در انتهای مقاله خود با اشاره به تحت فشار قرار داشتن آمریکا از جنبه‌های ژئوپلتیک و اقتصادی خود ساخته‌اش می‌نویسد: آینده اروپا به همان بدی کشورهای تحت اشغال ایالات متحده، تلخ و اسفناک خواهد بود. ما باید جنایات دیکتاتور پیشین شیلی "آگوستو پینوشه " در سال 1973 که طی آن حدود 7000 نفر در استادیوم سنتیاگو مورد شکنجه قرار گرفته و کشته شدند را بیاد بیاوریم. جنایاتی که در واشنگتن پست "سوگنامه " طرح گردید. چیزی که در این روزنامه بدان اشاره نشده این است که ایالات متحده خود حامی پینوشه بود.

منبع: خبرگذاری فارس

آمریکا در گرداب عراق



نویسنده : علی فریدی » ساعت 4:34 صبح روز پنج شنبه 89 مرداد 7