سفارش تبلیغ
صبا ویژن


درباره نویسنده
مهر91 - صفیر مقاومت
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده

Instagram
آرشیو وبلاگ
تیر 1389
مرداد 1389
شهریور 1389
مهر 1389
آبان 1389
دی 1389
بهمن1389
اردیبهشت90
مرداد90
مهر90
آذر90
دی90
بهمن90
اردیبهشت91
شهریور91
مهر91


لینک دوستان

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
مهر91 - صفیر مقاومت


لوگوی دوستان







 RSS 
تحلیل‌گر سیاسی: رژیم اسرائیل تنها رژیم بدون مرز مشخص در جهان است

کیلب ماپین، از اعضای مرکز بین المللی عمل در حال مصاحبه با پرس تی‌وی
به گزارش پرس تی‌وی، یک تحلیل‌گر سیاسی می‌گوید، رژیم اسرائیل تنها رژیم در جهان است که مرزی مشخص ندارد.


کیلب ماپین، از اعضای مرکز بین‌المللی عمل از نیویورک در گفت‌وگو با پرس تی‌وی بیان کرد: «از همان ابتدا، اسرائیل روند تجاوز در سرزمین‌های فلسطینی را به طور بی‌پایان پیش گرفته است. آن‌ها حتی خطوط مشخصی در اطراف خود ندارند و خواستار تعیین خط قرمز برای ایران هستند. این امر مشمئز کننده است.»

وی با اشاره به سخنرانی محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: «کاری که احمدی نژاد در سازمان ملل کرد، بسیار قابل ستایش است و در مقابل نتانیاهو بلند شد و گفت که آن‌ها نیاز به یک خط قرمز دارند.»

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل روز پنجشنبه (6 مهر) در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت باید برای برنامه انرژی هسته‌ای ایران یک خط قرمز تعیین شود؛ وی همچنین تهران را متهم به دستیابی به توانایی نظامی هسته‌ای تا بهار یا تابستان آینده کرد.

نتانیاهو با استفاده از یک تصویر بمب نقاشی شده، خط قرمزی را در زیر «گام نهایی» کشید تا آستانه پیش از دست‌یابی ایران به این توانایی را نشان دهد.

پس از آن معاون نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در واکنش به سخنان اخیر نخست وزیر رژیم اسرائیل اعلام کرد این رژیم به دنبال انحراف افکار عمومی از برنامه اتمی خود است.

اسحاق آل حبیب در همین خصوص گفت: این دومین بار بود که نتانیاهو در تاریخ سازمان ملل تلاش کرد با تصاویر گرافیکی تخیلی و بی اساس، یک عضو سازمان ملل را تهدید کند.

اسحاق آل حبیب، در نشست مجمع عمومی سازمان ملل افزود: نخست وزیر رژیم اسرائیل با طرح اتهامات بی اساس ضد جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی تلاش کرد توجه جامعه جهانی را از زرادخانه اتمی و برنامه مخفی هسته‌ای این رژیم منحرف کند.

وی در ادامه تصریح کرد، جامعه بین المللی باید در کنفرانس آینده ان پی تی درباره خاورمیانه عاری از سلاح هسته‌ای، به رژیم اسرائیل فشار آورده و این رژیم را مجبور کند تا به درخواست‌های بین‌المللی عمل کند.

منبع: پرس تی وی


نویسنده : علی فریدی » ساعت 10:5 صبح روز یکشنبه 91 مهر 9