سفارش تبلیغ
صبا ویژن


درباره نویسنده
اردیبهشت90 - صفیر مقاومت
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده

Instagram
آرشیو وبلاگ
تیر 1389
مرداد 1389
شهریور 1389
مهر 1389
آبان 1389
دی 1389
بهمن1389
اردیبهشت90
مرداد90
مهر90
آذر90
دی90
بهمن90
اردیبهشت91
شهریور91
مهر91


لینک دوستان

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
اردیبهشت90 - صفیر مقاومت


لوگوی دوستان







 RSS 
در رسمی شدن دین اسلام در آلمان سهیم باشید
http://img.tebyan.net/Big/1389/09/109091217289761941748194217254431589.jpg

Gehört der Islam zu Deutschland ?

به گزارش شیعه آنلاین، دین مبین اسلام هنوز در کشور آلمان به رسمیت شناخته نشده است. اخیرا یک مؤسسه دینی برای رسمی شدن دین اسلام در آلمان رفراندمی برگزار کرده و از کاربران اینترنتی خواسته که نظر خود را در این مورد بیان کنند.
متأسفانه به دلیل عدم توجه مسلمانان به این رفراندم، تا به این لحظه تعداد مخالفان رسمی شدن دین مبین اسلام و آنهایی که به گزینه “خیر” رأی داده اند، بیشتر از موافقان و آنانی است که به گزینه “بله” رأی داده اند.
از همین رو از تمام مسلمانان درخواست می کنیم با وارد شدن به لینک این سایت که در ذیل این خبر قرار دارد، در این رفراندوم شرکت کنند و برای رسمی شدن دین مبین اسلام در آلمان رأی بدهند.
گفتنی است گزینه “JA” به معنی “بله” است.
 
 
راهنما:
 

سه گزینه وجود دارد که فقط یکی را می توانید با کلیک بر روی دکمه ی دایره انتخاب کنید .
 
Ja = بله ( موافقت با رسمی شدن اسلام در آلمان )
 
Nein = نه ( مخالفت با رسمی شدن اسلام در آلمان )
 
Weiß nicht. / Ist mir egal. = نمی دانم / اهمیتی نمی دهم ( رأی ممتنع )
 
و در پایین دو کلید قرار دارد :
 
Zur Auswertung = مشاهده ی نتیجه نظر سنجی
 
Stimme abgeben = رأی دادن



نویسنده : علی فریدی » ساعت 4:45 صبح روز سه شنبه 90 اردیبهشت 13


"اتحاد حماس و فتح باقی می‌ماند"
یکشنبه 11 اردی بهشت 1390

عزت الرشق، از اعضای شاخه سیاسی حماس
یکی از مقام‌های ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرده است فرآیند آشتی میان جنبش حماس و فتح با وجود فشارهای تفرقه‌افکنانه امریکا و اسرائیل ادامه خواهد یافت.



عزت الرشق، از اعضای شاخه سیاسی حماس روز شنبه (10 اردیبهشت) به خبرنگار پرس تی‌وی گفت: "من یقین دارم که توافق میان دو گروه با وجود همه فشارهای اسرائیل و امریکا مستدام خواهد ماند."

الرشق افزود: "دشمن اسرائیلی تنها طرفی است که از تفرقه و اختلاف میان جنبش حماس و فتح، تهاجم گسترده به غزه و یهودی‌سازی بیت المقدس سود می‌برد."

سران دو گروه فلسطینی پس از نشست اخیر خود در قاهره، پایتخت مصر از تصمیم و توافق خود برای تشکیل دولتی ائتلافی و یکپارچه خبر دادند.

بر پایه این توافق که مقدمه‌ای برای پایان اختلافات چند ساله دو گروه اصلی است، انتخابات ریاست جمهوری و مجلس فلسطین در مدت یک سال آینده برگزار خواهد شد.

تل‌آویو در واکنش به توافق فلسطینی‌ها برای دستیابی به اتحاد با لحنی تهدید‌آمیز، آن را عبور از خط قرمز دانسته است.

با این حال به گفته الرشق، قرار است خالد مشعل رهبر سیاسی حماس و محمود عباس رهبر فتح و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز چهارشنبه 14 اردیبهشت در مراسمی توافق میان دو گروه را به صورت رسمی امضا کنند.

الرشق همچنین در مصاحبه خود شایعات مطرح شده مبنی بر تصمیم حماس برای تغییر دفتر سیاسی خود از سوریه به قطر را رد کرد.

منبع: پرس تی وی



نویسنده : علی فریدی » ساعت 12:49 صبح روز سه شنبه 90 اردیبهشت 13


اوباما، پیام آور مرگ بن لادن
دوشنبه 12 اردی بهشت 1390

اسامه بن لادن رهبر شبکه تروریستی القاعده
باراک اوباما رئیس جمهور امریکا، در جریان یک سخنرانی تلویزیونی خبر مرگ اسامه بن لادن رهبر شبکه تروریستی القاعده را اعلام کرده است.



وی با اعلام اینکه جسد بن لادن در اختیار امریکا قرار دارد، تاکید کرد که نیروهای امریکایی در جریان یک عملیات ویژه موفق شدند اسامه بن لادن رهبر شبکه تروریستی القاعده را هدف قرار دهند.

باراک اوباما در جریان سخنان تلویزیونی خود در همین خصوص تصریح کرد: " من به مردم امریکا و جهان می‎گویم که امریکا در جریان یک عملیات، اسامه بن لادن رهبر القاعده و تروریستی که مسول مرگ هزاران زن و مرد و کودک بی‎گناه است را هدف قرار داد و کشت."

وی همچنین اعلام کرد که مرگ بن لادن نتیجه تلاش شبانه روزی نیروهای سرویس اطلاعات و جاسوسی امریکا بوده است.

رئیس جمهور امریکا همچنین با تشکر از پاکستان به خاطر همکاری این کشور در آنچه که او از آن به عنوان مبارزه با تروریسم یاد کرد، خاطر نشان کرد که همکاری پاکستان به امریکا کمک کرد تا به محل اختفای بن لادن پی ببرد.

این درحالی است که برخی کارشناسان سیاسی از کشته شدن بن لادن در روز یکشنبه ابراز تردید کرده‎اند زیرا پیش از این نیز امریکا، از کشته شدن بن لادن خبر داده بود.

این کارشناسان بر این باورند که تاخیر در اعلام خبر کشته شدن بن لادن، به دلیل داشتن بهانه برای حضور بیشتر در منطقه صورت گرفته است.

پیش از این نیز، بی‎نظیر بوتو، نخست وزیر فقید پاکستان که در سال 2007 ترور شد، پیش از کشته شدن در یک گفت‎وگوی تلویزیونی از شخصی به نام عمر شیخ به عنوان "که اسامه بن لادن را کشته است" نام برده بود.

خبرنگار پرس تی وی در همین رابطه گزارش داده است که اظهارات رئیس جمهور امریکا در مورد کشته شدن بن لادن در حالی مطرح شده است که به باور تحلیل‎گران، امریکا تا کنون در کشتن رهبر القاعده تعلل کرده بود تا به این ترتیب بتواند به حضور نظامی خود و نیروهای تحت امرش در کشور افغانستان ادامه دهد.

بر اساس این گزارش، پیشتر یک مقام امریکایی بی‎آنکه به جزئیات بیشتری درخصوص چگونگی مردن بن لادن اشاره کند، اعلام کرد که جسد بن لادن پیدا شده است

به گفته این مقام امریکایی که نامی از او برده نشده است، در جریان حمله نیروهای امریکایی به محل اختفای بن لادن، 3 تن دیگر که گفته می شود یکی از آنان پسر بن لادن بوده، کشته شده‎اند. به گفته مقام مذکور در جریان این حمله که کمتر از 40 دقیقه به طول انجامید، دو زن نیز مجروح شده‎اند.

وی همچنین از پیش اعلام کرده بود که خبر مرگ اسامه بن لادن قرار است از جانب رئیس جمهور امریکا به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

بر اساس این خبر، گفته شده است که یک مقام پاکستانی نیز از مرگ بن لادن و پیدا شدن جسد وی در خانه‎ای در نزدیکی اسلام آباد پایتخت پاکستان خبر داده بود.

خبر مرگ اسامه بن لادن رهبر شبکه تروریستی القاعده درست ده سال پس از آن منتشر می شود که برج‎های دوقلوی مرکز تجارت جهانی نیویورک در تاریخ یازدهم سپتامبر سال 2001 میلادی هدف حمله قرار گرفت و به کلی تخریب شدند.

در جریان این حملات تروریستی، حدود 3 هزار تن از شهروندان امریکایی جان خود را از دست دادند.

هدف قرار گرفتن برج‎های دو قلو در نیویورک، دستاویزی را به مقامات امریکایی داد تا آنان در راستا با برنامه‎ای که آن را " مبارزه با تروریسم" نامیدند، به افغانستان لشگر کشی کرده و آتش جنگ را در منطقه روشن کنند.

در جریان لشگر کشی امریکایی‎ها و نیروهای خارجی تحت امر آنان به افغانستان، تا کنون هزاران زن و مرد و کودک بی‎گناه قربانی شده‎اند.
منبع:پرس تی وی



نویسنده : علی فریدی » ساعت 12:43 صبح روز سه شنبه 90 اردیبهشت 13


بسم الله الرحمن الرحیم

سوالی که در اینجا مطرح است، این است که چرا در تونس و مصر و ... بدون خون ریزی و کشتار اعتراضات خوابید اما در بحرین و یمن که در آن شیعه بیشتر به چشم می خورد همچنان بسیار فجیح کشتار در حال صورت گرفتن است؟

اگر شما می دانید، بگویید ما منتظر پاسخ شما هستیم؟!!!

مسلمانان عزیز به گوش باشید که جهان استعمار در حال بر هم زدن اتحاد مردم در منطقه است

مسلمانان به هوش باشید که ما را غارت کردند

مسلمانان به هوش باشید که وقت بیداری است

بنده اخبار را کم و بیش نگاه می کنم و می بینم که آمریکایی دوستی در این منطقه است که پرده ی حیا را دریده و بدتر از آمریکا به مسجد و حسینیه و قرآن اهانت می کند

راستی ما باید در این موقع حساس به دنبال امام موسی نیز باشیم و این خیلی مهم است چرا که بعضی مراجه به این امر صحه گذاشته اند

البته العان به دلیل داشتن آزمون کنکور نمی توانم وبلاگم را به روز کنم اما در این موقع حساس وظیفه خودم دانستم که به کافی نت بیایم و ایم مطالب را بنویسم...

التماس دعا



نویسنده : علی فریدی » ساعت 8:38 عصر روز جمعه 90 اردیبهشت 2